Външната реклама може да бъде изключително завладяваща, особено когато следва развитието на градската среда. Фасадите на сгради, разположени на ключови места с отлична видимост, отдавна се използват за рекламни послания.
Но какво ако говорим за фасадата на най-високата сграда в света?
Бурдж Халифа в Дубай предлага 828 метра високо рекламно пространство, от което вече са се възползвали някои големи световни брандове. Триминутни рекламни клипове на HUAWEI, SAMSUNG, ADIDAS и др. са били излъчвани тук под формата на светлинно шоу върху снагата на кулата, която вечер се превръща в огромен дисплей.
Един от най-новите рекламодатели в Downtown Dubai е Breitling.
Швейцарският производител на часовници с висока класа рекламира модели от колекцията Navitimer, а представянето му е наистина впечатляващо.
Видео: официална страница на Breitling във Фейсбук
Припомняме ви, че съсед на Бурдж Халифа е Дубай Мол, най-голямата търговска площ в света, а в подножието на кулата се издигат най-големите пеещи и танцуващи фонтани в света.
Хореографията на водните им струи привлича хиляди посетители накуп особено вечер.
Този факт, часовият пояс на излъчванията, както и техният брой формират тарифите за реклама върху кулата. Цените варират между 250 000 за едно излъчване във времето между 20.00 и 22.00 часа и един милион дирхама за пет излъчвания в часовата рамка 19.00–24.00 часа. Не е достатъчно само да можеш да платиш за това, ако искаш да „покориш“ Бурдж Халифа. Рекламният клип се одобрява от
Emaar Properties, дубайската компания за недвижими имоти,
която е собственик и строител на кулата, и се финализира цели четири седмици преди старта на рекламната кампания.
У нас, модели на BREITLING може да намерите в Бутици Giulian
Снимки: Циферблат
Прочетете и На среща с Дубай и Улица Щастие в Дубай